perjantai 1. toukokuuta 2015

Vappuhulinoita


Moi!!


Me lähdettiin kuulemma jonkun Vapun(?) kunniaksi retkelle. Tallilla on sen niminen poni, miksi sen takia lähdetään retkelle? Varsinkin se ei ollut edes mukana! Enkä kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä tässä retkessä on. Samaa polkua ollaan menty monta kertaa..




En ajatellu koko asiaa sen kummemmin, koska pian mulle sanottiin taikasanat: "saa mennä". Ja minähän menin!! Kiva kun oli karvakasakin mukana. Sai ottaa vähä matsia, että kumpi jaksaa kauemmin painaa. No, voitto oli taattu..


Koska olen niin komea nuori mies niin kerkesin poseeraamaan välillä. Kuuntelin niin tarkasti metsän ääniä niin toi korva nyt vähä unohtu tollei..


Mitä tuijotat? Jaksakko vielä?


Uudestaan! Hippa!



Tätä uintijuttua en kyllä ymmärrä. Kuka haluaa ihan vapaaehtoisesti mennä kylmään veteen lotraamaan? No, en kyllä aina muutenkaan karvakasaa tajua.. Vaikka vähän se on outo, niin tykkään siitä kuitenkin. Se kun juoksee aina mun perään, vaikka sitä kuinka väsyttäis. Mun mielestä se on sitä hyvää kaveruutta. Eikä se vie multa koskaan keppejä..


Sitten se retken tarkoitus paljastu! Nehän paisto makkaraa! Muuten olis ollu ihan ok, mutta kuulemma meidän makkarat unohtu kotiin.. Saatiin vaan ihan pikku palat. Kuka niillä jaksaa?


Tässä lisää kuvia "upeailmestys" -kansioon. On se Vappu varmaan ihan kiva kun tällasia retkiä sen takia pidetään! Tosin makkaran puutteesta laitan kyllä palautetta. Asia varmasti on korjattu sitten seuraavalla retkellä, tai niin mä ainakin karvakasalle lupasin.

Jedi 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti